duminică, 21 iunie 2009

Vine vara ....tipul sa ne indragostim din nou

Cred ca unul dintre cele mai iritante lucruri din viata cu un partener, pe care sincer crezi ca-l iubesti, este atunci cand intalnesti pe cineva fata de care nu ai numai atractie sexuala. Cum faci cand iubita iti ofera totul, se poarta ireprosabil, te iubeste, te respecta si tu visezi sa te trezesti dimineata in pat cu altcineva, cand visezi ca pleci la munte cu acel "altcineva". In mod cert asta nu este un atentat la o simpla viata sexuala paralela, ci dorinta de a fi si cu altcineva. Cred ca Dumnezeu, cand a facut barbatul si femeia, l-a facut pe barbat poligam si pe femeie monogama doar sa mai incite un pic lucrurile. Gratie internetului, pot vedea pe unul din site-urile de socializare, oricand poze cu faptura asta. Incredibil de delicata, perfecta fizic dupa tiparele lumii in care traim, cu replici intotdeauna de bun simt si de originalitate. Nu stiu daca mi s-a intamplat de 3 ori in viata sa vad pe cineva astfel. In mintea mea, desi nu este nimic mai mult decat o conversatie intre noi, s-a creat o relatie. Simt deja ca am iesit de nenumarate ori la terasa, la munte sau la mare. Simt ca deja i-am dus micul dejun la pat cel putin odata cu o floare de camp prinsa intr-o mica glastra. De ce gandirea omului e atat de complexa? Daca este atat de complexa, de ce ii cerem sa fie simpla prin comuniunea cu oamenii din jurul nostru? Ni s-a dat pasiunea pe care sa o folosim concomitent cu doi oameni, dar nu ni s-a dat iubirea a carei impartire este aproape imposibila. Ce as putea sa fac acum? Daca devin mai apropiat cu acesta fata (care are si numele meu la feminin), foarte probabil imi complic existenta. Cu toate astea sunt dependent de atentie din partea ei. In cazul asta, ca si in altele o sa marg pe ce-mi ofera destinul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu